Min vecka

Även om veckan inte är slut så tönkte jag samanfatta min träning om hur det har gått hittils. Det fick bli en mjukstart då jag har legat sjuk ett tag, men jag kände som tur var att jag mådde betydligt bättre redan i Måndags. 

Så Måndagens träning fick bestå av lättare löpning på bandet i 30 minuter innan jag gjorde ett par övningar via min träningsapp från Nike där jag tränade med endast kroppsvikt. 
Maten under dagen bestod som vanlgit av gröt till frukost, en matig sallad till lunch, en banan till mellanmål samt en härlig gryta med rotfrukter och svamp till middag. För att riktigt vila och varva ned så läste jag några tidningar, spelade spel och letade efter nya spel hos denna hemsida för att hitta något roligt och nytt. 

Tisdagens träning blev lite mer intensiv. jag lyckades klämma in ett BodyPump pass på förmiddagen vilket kändes rejält kommande dag, trots att jag valde att köra på lite lättare vikter än vanligt då jag precis har varit sjuk. 
Maten den dagen bestod av gröt till frukost, sushi till lunch, en fullkornsmacka till mellanmål samt lax och potatis till middag.

Onsdagen bestämde jag mig fick vara en vilodag. vi behöver trots allt dessa med. Eftersom jag valde attta det lugnt så åt jag även lite lättare den dagen. Fokuserade mest på frukst och grönt samt proteiner. Jag valde dessutom att slappa av riktigt mycket med lite "jag-tid" genom att skriva ner tankar i min perosnliga dagbok där jag för anteckningar om årets mål, samt ägnade två timmar åt Call of Duty på mitt PS4. 

Idag har jag än så länge hunnit med ett morgonpass av cirkelträning. Det ärfå saker som sätter igång dagen så pass bra som ett härligt intensivt men lite kortare träningpass. Frukosten blir dessutom extra god efter ett sådant pass och jag valde denna morgon att unna mig två härliga mackor med kokt ägg och kalles kaviar. 

nu håller jag tummarna för att kommande dagar ska bli lika effektiva som veckan har varit hittils :)

Vill du kommentera det här blogginlägget?
Registrera dig eller logga in här ovanför.
 annons